شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

،میترسم عاشق کسی شوم 
            " تو "

           برگردى !!!!!!!!!!!!

،بانو
 حال که از من دوری
                  مرحمتی کن!!؟

پنجره اتاقت را باز کن
من تمام درد و دلهایم را به باد گفته ام...

م.ت

،نمازکه میخونم نمیدونم 
فرشته های بالای سرم 
"ایاک نعبد"
 را جزء عباداتم مینویسند یاجزء دروغهایم!

،تقصیر من نبود !؟

    رنگ ‌موهایش

         نماز صبح هایم را قضا میکرد...

م.ت

،امانتدار خوبی هستم !؟

       در نبود ادم ها 

         خاطراتشان را جزء به جزء نگه میدارم...

م.ت

،چقدر گفتم ان شال قرمزت را سر نکن بانو!؟

بیچاره شدن من که جای خود

لااقل بیا رحمی به حال و روز این مردم بکن...

م.ت

،ﺩﯾــﺪﻩ‌ﺍﻡ ﺍﺯ ﺧـﺪﺍ ﮐـﻪ ﭘﻨﻬـﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﮔﯿﺴـﻮﯼ ﺍﺯ ﺷﻤـﺎ ﭼــﻪ ﭘﻨﻬــﺎﻧـﺶ

،ﺩﯾــﺪﻩ‌ﺍﻡ ﺍﺯ ﺧـﺪﺍ ﮐـﻪ ﭘﻨﻬـﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ

ﮔﯿﺴـﻮﯼ ﺍﺯ ﺷﻤـﺎ ﭼــﻪ ﭘﻨﻬــﺎﻧـﺶ