شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهرداد تکلو

،هزاران بار میگفتی که در عشق بیگناهی تو

ولی چون یوسف مصری ، تورا زندانی ات کردند ...


مهرداد تکلو

تک بیت های ناب

،چنان دستم تهی گردیده از گرمای دستانت

که این یخ کرده را از بی کسی ٬ «ها» می کنم هر شب

#محمد_علی_بهمنی

@shah_beyyt

تک بیت ناب

،مکافات رفیق نیمه‌ی راهت شدن این است


ببینم پیش چشمم، چشم‌هایی راهی‌ات کردند

#شیما_شاهسواران_احمدی


@shah_beyyt

تک بیت های ناب

،آنقدر نگاهم را به راه آمدنت دوخته ام 

که شب ها فقط خواب خیابان می بینم

#سعید_هلیچی

@shah_beyyt

،من که یک عمر نگاهم به قدمهای تو بود

بعد ِ مرگم نزنی سر به مزارم سخت است

#پویا_جمشیدی


@shah_beyyt

،تا چشم تو دیدیم ، ز دل دست کشیدم

ما طاقت تیمار دو بیمار نداریم

#کلیم_کاشانی

@shah_beyyt

تک بیت های ناب

،تو را من چشم در راهم نمیگویم چنان نیما

که در راهت نهادم جان ناقابل که باز آیی

#داریوش_جعفری

@shah_beyyt

تک بیت های ناب

،بچه بودم(داخلِ بازی), من عمداً آب پاشیدم به تو....

روسری را بازکردی تا کمی خُشکش کنی ... عاشق شدم

#مهدی_شاهسون


@shah_beyyt

تک بیت های ناب

،شـاه قاجـارم که وقتی رقص باله می کنی

،روی کاغـذ یک شبه ایران ِ خود را می دهد

#ابراهیم_جویباری


@shah_beyyt