شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

سید تقی سیدی

،چه رازی عشق دارد با خودش تا حرف قلبت را

نمی گـویی پشیمانی و می گویی پریشانی ؟

" سید تقی سیدی "

سعید بیابانکی

،جهان یکسره فریاد می شد
اگر روضه خوان ها

،حرف هایت را می شمردند
نه زخم هایت را...

#سعید_بیابانکی

معنی یاسین تو میدانی که چیست

، معنیِ " یاسین " تو میدانی که چیست!؟

" یا حسین " باشد که بی سَر گشته است...


#مهرداد_تکلو

مهرداد تکلو



،ندارد ترسی از بیماریش انکه تو را دارد
که تو تجویز داروی اطبا میشوی گاهی



مهرداد تکلو

حسین فروتن

پائیز کہ آمد تو رُخ ازخَلق بپوشان
مگذار کہ شرمنده شود پیش جهانی

زیبا و دل آراست ولی در بَرِ چشمت
شمعیست‌ بہ‌خورشید، قیاسش نتوانی

حسین_فروتن

صمد محمدی

امشب ای ماه دل آرا تا سحر با من بمان


تو اگر باشی چراغ عشق سو سو می زند

صمد محمدی

مریم قهرمانلو

،جنابِ شعر های من حواست هست دلتنگم 

برای حجمِ آغوشت تمام عمر میجنگم . . . 


مریم_قهرمانلو

فاضل نظری

دوست از من پیش دشمن گفت و 
دشمن پیش دوست

دوست با من دشمنی کرده است و 
دشمن دوستی

فاضل‌_نظری

حسین منزوی

،اینک این من، سر به سودای پریشانی نهاده

داغ نامت را نشان کرده به پیشانی نهاده

حسین منزوی