شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهدی قنبری

حال مرا دید و کمی آهسته تر رفت 


با من مدارا کردنش را دوست دارم ....


مهدی قنبری

علی مقیمی

تفاوت من و تو هر چه بود ثابت کرد 


که فرق عاشق و معشوق در وفاداریست 


علی مقیمی

مریم حیدرزاده

باید فراموشت کنم ، چندیست تمرین می کنم...


من می  توانم ، می شود ، ارام تلقین می کنم ...!


مریم حیدر زاده

صائب تبریزی

صد وعده ی امید ، به دل داده ام دروغ


چون من مباد هیچ کسی شرمسار خویش 


صائب تبریزی

سجاد شهیدی

پرسید زاهد :  

معتقد هستی به محشر ؟


 گفتم که آری ، چشم های محشری داشت ...!


سجاد شهیدی

محمد عزیزی

نباید با کسی از عشق می گفتم ، پشیمانم 


غمم را صد برابر کرده ام با بازگو کردن 


محمد عزیزی

سجاد شیرازیان

زبانم لال و الکن ، گریه کردم تا که بر گردد

میان ما پریشان حال ها ، " برگرد" یعنی این


نمی فهمی مرا وقتی که من ابستن دردم 

ولی من عاشقم بر عکس او و درد یعنی این 


سجاد شیرازیان

هلالی جغتایی

من نوح روزگارم ، از گریه غرق توفان

کو همدمی که گویم درد هزار ساله ؟


قتل رقیب خود را با من حواله کردی 

از دست من چه آید ؟ هم با خدا حواله ! 


هلالی جغتایی

هوشنگ ابتهاج

دوشت به خواب دیدم و گفتم خوش آمدی


ای خوش ترین خوش آمده بار دگر بیا ...


هوشنگ ابتهاج