شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

حسین منزوی

دلم به آمدنت مُشت زد به سینه که: آه!

همان که خواهدم از تو ربود می‌آید...

#حسین_منزوی 


سجاد سامانی

،مرا نگاه! که چشم از تو بر نمی‌دارم
تو را نگاه! که از دیدنم گریزانی

من از غم تو غزل می‌سرایم و آن را
تو عاشقانه به گوشِ رقیب می‌خوانی

#سجاد_سامانی

حمید مصدق

،چه انتظارِ عظیمی نشسته در دل ما

همیشه منتظریم و کسی نمی آید.. 

#حمید_مصدق

فاطمه معصومی

،آرامشــم را میبـــری وقتی پــــریشانی

آری! گره خوردست تقدیرت به تقدیرم

#فاطمه_معصومی

بیدل دهلوی

،ندانم عشق را مذهب ولی هر کس که عاشق شد؛

مسلمان کافرش میخواند و کافر مسلمانش…

#بیدل_دهلوی

حسنا میرصنم

،به من زنگ نزن
به دیدنم بیا 
این تلفن لعنتی
دکمه‌ی آغوش ندارد...

 #حسنا_میرصنم

سجاد سامانی

،گفتم که عاشقت شده ام، دورتر شدی

ای کاش لال بودم و حرفی نمی زدم

#سجاد_سامانی

ارش مهدی پور

،مُردم و زنده شدم تا که تو لبخند زدی

بارالها ملک الموت به این زیبایی؟

#آرش_مهدی_پور

علی صفری

،مرگ انسان در جهان گاهاً نبود نبض نیست

مرگ یعنے حال من با دیدن انگشترش 

#علی_صفری