شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

فواد میر شاه ولد

،مثل سابق کنار هم ،در پارک ،خنده های تو سرخ و شیرین است

می شود با اجازه از لبهات در دهانم انار بگذارم؟....

فواد میر شاه ولد

غزل مهرداد تکلو

،در قلب من خسته بجز تو احدی نیست 
هر کس که بیاید به قیاست عددی نیست 

گفتی به من ساده اگر پیش بیایی 
هرگز به تو و سینه ی تو دست ردی نیست 

،من آمدم از راه و نشانی که تو دادی 
دیدم که به دستان تو اصلا سندی نیست 

آن لحظه گرفتار ترحم شده بودی 
بر من ....و دل من که سزاوار بدی نیست 

از دست خودم شاکی و در بند غرورم 
هر چند که این خرد شدنها ابدی نیست 

،گفتی که بیا دور بمانیم از این پس 
دیدم به خدا فکر تو هم فکر بدی نیست 

وقتی که فراموش شده خاطره هامان 
از هرچه که بین من و تو بوده ردی نیست 

،بهتر که همان دور بمانیم چرا که 
از سوی تو دیگر نفسی ...یا مددی نیست

شهریار


،سرو بلند من که به دادم نمی رسی
دستم اگر رسد به خدا می رسانمت...

شهریار

سمیه یزدانی

،گل من در طلب بوسه ای از من بوده 


من دل مرده چرا تکیه به دیوار زدم ؟


سمیه یزدانی

بابک سلیم کاشانی

،چاقو برای خودکشی راه قشنگی نیست

وقتی شبی از چشم هایت می توان افتاد....


بابک سلیم ساسانی

کمال الدین علا الدینی

،چه در جان و دل زاهد گذشت از گردش چشمت

که می شد خواند از چشمش خداحافظ مسلمانی....

کمال الدین علا الدینی

مهرداد تکلو

،فکر و خیال و ندیدن یار و شب های دراز ....

بدان که مشکل عاشق ، یکی و دو تا نیست....


#مهرداد_تکلو

مهدی مظاهری

،من تاب ندارم که تو را غیر ببیند
هر چند که خود غیرم و غیرت همه این است....

مهدی مظاهری

صائب تبریزی

،بختم اگر تلافیِ شب‌های غم کند

یک روزِ خوش به مردم عالم نمی‌رسد !

صائب تبریزی