شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهرداد تکلو

،اینک که من مٌحتَضَرِِ رو به قبله ام...

 أَمَّنْ یُجیب چه سود، یار را خبر کنید


#مهرداد_تکلو


محمد فرخ طلب فومنی

،تمامِ عمرمان سرگرم جمع و ضرب و تفریقیم

کسی امّا نمی داند که با حاصل چه باید کرد....

 
#محمدفرخ_طلب_فومنی

@shah_beyyt

مهدی رضا زاده

،ای زلیخا همه ی شهر به دنبال تو و ......

دلِ تو در گرویِ برده یِ کنعانی هست

#مهدی_رضازاده_لامردی

@shah_beyyt

امیر سهرابی

،گردنم نازک تر از مو!!!هر چه گفتی گفته ام بر روی چشم

این سری هم  بی وفا لازم نبود اینطور ابرو خم کنی

#امیر_سهرابی

@shah_beyyt

امیر سهرابی

،فرعون به گل مانده ی افسانه ی نیلم

هر بار شود گوشه ی چشمان تو مرطوب

#امیر_سهرابی 


اهلی شیرازی

،گر کِشد خصم به زور از کف من دامنِ دوست

چه کند با کِشش دل که میان من و اوست

#اهلى_شیرازى

سلمان ساوجی

،عاقل آن است که در پای تو اندازد سر

پیشتر زانکه فراق تو زپاش اندازد

#سلمان_ساوجی

@shah_beyyt

،تبر ار ، دستِ تو باشد ،و تنم ، ساقه ی خشک ،

خوش بحالِ تبر و ،تیشه و ، این ساقه ی خشک .

#فغان_رضافر

علی صفری

،من برایش مثل کودک ذوق می کردم ولی

مدتی با خنده هایم خاله بازی کرد و رفت


#علی_صفری