شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

،تو عروس کسی اگر بشوی

نگذارم که دســت روی دســت..!!

 

من محمدعلی قاجارم 

 مجلست را به تـــوپ خواهم بست..!!

،بانو کجایی که ببینی !؟

   اینبار دهقان فداکارت 

                برای امدنت

خودش را به اتش کشیده است...

                   م.ت



،" سهیل " تو ای بانو !؟

    که یک بار هم به اسمان دلم سر نزدی..

  م.ت

،ﻫﯿﭻ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺧﺎﺻﯽ ﻧﯿﻔﺘﺎﺩﻩ ! 
ﺳﺘﻮﻥ ﺣﻮﺍﺩﺙ ﺧﺎﻟﯿﺴﺖ . . . 
ﻫﻨﻮﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﯽ ﺗﻮ ! 
ﺑﺎﻭﺭﺕ ﻣﯿﺸﻮﺩ ؟




،از وقتى یادم نیست
    دوستت داشته ام ،
حتى قبل تر از وقتى
       که یادت نیست ... 





،روا بود که گریبان ز هجر پاره کنم....             

دلـــــــــــــــــــــــم
 هوای تو کرده بگو چه چاره کنم......؟!

،یک قدم پیش
 یک قدم به عقب 
حال من وقت دیدنت این است

حال سرباز بینوایی که 
رو به هر سمت و سو کند مین است...

،لب من عطر تو را دارد و من می ترسم

نکند مادرم از بوسه ی مان بو ببرد

،بانو
خودت بگو
که حضرت خالق خودش تو را
وقتی که آفرید
چه مدت نگاه کرد ؟