شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

محتشم کاشانی

گفتی که رفته رفته چو عمر آیمت به سر


عمرم زیر دیر آمدنت رفته رفته رفت 


محتشم کاشانی

بهاره دلفرح

از تو چه پنهان درد دارد سنگ بودن 


در عین رو گردان شدن دلتنگ بودن 


بهاره دلفرح 

حافظ

من این حروف نوشتم چنان که غیر نخواند 


تو هم ز روی محبت چنان بخوان که تو دانی 


حافظ 

فکری اصفهانی

رنگ حناست بر کف پای مبارکت 


یا خون عاشقیست که پامال کرده ای


فکری اصفهانی

سجاد رشیدی پور

شادمان از اینکه داری عاشقان دیگری 


ریختی سهم مرا در استکان دیگری ...


سجاد رشیدی پور 

حسین دهلوی

کسی به خوبی من مشق عشق را ننوشت 


ببین به دیده ی انصاف آفرین دارم ...


حسین دهلوی 

ایران_من


گویا خبرِ خوش نَتَوان از تو شنیدن

چون قهقهه از خانه‌ی درگیرِ عزایی 


حسین جنتی

حسین دهلوی

بی‌تاب شدن ؛ دم نزدن ؛ عادتم این است 

با خون جگر ساخته‌ام ؛ قسمتم این است 


حسین دهلوی

مجید ترکابادی

از دلیل رفتنت چیزی نمی‌گویم به غیر


درددل دارم ولی آیینه هم نامحرم است


مجیدترکابادی