شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

شعر کوتاه مهرداد تکلو

،گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم 



تو بیا قول شرف می دهمت لال بمانم!

امیر عباس سوری

بهترین غزل های معاصر

،به کجا پر بزنم ؟! من که پرم ریخته است
شهر آوار شده روی سرم ریخته است !

من به شوق قفس ات آمده ام، در بگشا
وعده ی دانه مده، دور و برم ریخته است

،سر کشیدم که دل دوست نرنجد، چه کنم ؟!
زهر در ساغر من همسفرم ریخته است

شمع ام و بعد تو دیگر دل من روشن نیست
قطره قطره بدن شعله ورم ریخته است

ماهی قرمز کوچک، دل من پر تَرک است
آب این تنگ تو را تا ببرم، ریخته است

ترسم این است که در شهر شما سیل شود،
اشکهایی که فقط نامه برم ریخته است

،خواستم پیش تو برگردم و عاشق باشم
هر چه پل بود ولی پشت سرم ریخته است.!

سید محمد موسوی

سمیه یزدانی

،دلتنگ که میشوی
اشک هایت
جاری میشوند
نه تو میتوانی جلوی اشک هایت
را بگیری
نه او میداند که برایش
اشک ها ریخته ای ...


سمیه یزدانی

سمیه یزدانی

،مردهای خوب هرگز نصیب زن های خوب نمی شوند
چرا که زن ها ؛
عاشق مردهای بد می شوند 
و با مردهای خوب درد و دل می کنند .

" ویکتور هوگو "

شعر کوتاه مهرداد تکلو

،قصدِ رفتن داشتی،گفتم در آغوشم بکش

قبلِ مردن می خرد مومن کفن را زودتر....


مرتضی جهانگیری

مهرداد تکلو سمیه یزدانی

،قبل از رفتن،
به تمام نعش های من
تیر خلاص بزن!
شاید 
یکی از ما
هنوز
زنده باشد...

کامران رسول زاده

داریوش جعفری

،هیچ دلیلی وجود ندارد
که عاشقت نباشم؛
این همه دوری؟
این همه راه؟
نمی فهمم ...

عباس معروفی

بانوی اب های خیالی و از بهشت

،من 

   جز برای تو ،

      نمی خواهم خودم را

ای از همه من های من بهتر ، 

    من ِ تو . . . 


قیصر امین پور 

فرشید زاهدی

،کنارم که هستی
دلهره ای مُدام تو را می بَرَد خیلی دوور!
نیستی هم؛
پُرِ ترسی می شوَم فریاد کُنان :
تو نمی آیی؛ نمی آیی...

به تو فکر کردن ، خیلی درد دارد!


هادی قنبرزاده