شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

حسین کرمی

گر چه بی رحمی محض است ، ولی میگویم 


هر نفس در قفسم جای تو خالی ست ، بیا 


حسین کرمی

 شب جمعه است هوایت نکنم می میرم ...

  " صلی الله و علیک یا اباعبدالله "


جرمم این است که عاشق شده ام عاشق تو ...

عاشق اصلا به شکسته شدن عادت دارد...

.


حسین کرمی

دلم ، شعرم ، تمام آنچه دارم باب میل ات نیست 


چه چیزی طعمه بگذارم برایت مال من باشی 


حسین کرمی 

حسین منزوی

اندم که بوسه دادی چشم مرا ، نگفتم 


چشم مبوس ای یار ، کاین دوری اورد بار


حسین منزوی

سلیم تهرانی

چرک دنیا ، همه در جیب تو جمع است زاهد


از کجا یافتی این کیسه ی دلاکی را ...؟


سلیم تهرانی

مهدی حسینی

من عاشقت شده ام پس شما بفرمایید

از عشق دم بزنم یا از عشق دم بزنیم !


و به سلامتی مرگ اگر به هم نرسیم 

دو استکان ترک خورده را به هم بزنیم


مهدی حسینی

محمد سعید شاد

با بودنت برای چه باید غزل شنید ؟


آنجا که آب هست ، تیمم مجاز نیست


محمد سعید شاد

بیدل دهلوی

به زاهد نگفتم ، ز درد محبت 


که نشنیده بود ، انچه من دیده بودم 


بیدل دهلوی

مهرداد تکلو

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.