شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

صائب تبریزی

،گر چه افسانه بُوَد باعث شیرینی خواب


خواب ما سوخت ز شیرینی افسانهٔ عشق

صائب_تبریزی

علی موحد

،مانده ام به چه دلی هر روز عاشق میشوند

ما که بعد از عشق اول دل خود گم کرده ایم 

علی موحد

محسن مرادی

،گفته ای مثلِ برادر دوستم داری ولی...

کاش من یارِ تو بودم ٬ مابَقی داداش ها 


محسن_مرادی

سمیه یزدانی

،هزار نقشه کشیده ام ولی به هم زده است

تمـامِ فرضیــه ها را حــیای چشــمـانَت



علی صفری

،باید تو را پنهان کنم در بین اشعارم

باید کسی جز تو نفهمد دوستت دارم

علی صفری

هادی افروز

،هنوزم بوی آغوشِ تو را پیراهنم دارد

از اندوهی که من هر روز میپوشم چه میدانی؟

هادی_افروز

سعید صاحب علم

،حس من بی تو به خود نفرت دانشجویی ست
از همان درس که آن را دو سه بار افتاده

سهمم از عشق تو عکسی ست که دیدم آن هم
دستم آنقدر تکان خورده که تار افتاده

سعید صاحب علم

نویدکلانکی

،عبور کردم از این عشق و عاشقان دانند
که در طریقت ما رد شدن گذشتن نیست ...

نوید کلانکی

مهدی فرجی

،"تو ماه کاملـــی و من جزیره ای در آب

"مرا به مدّ تو هر شب گذشته از سر آب



مهدی_فرجی