شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

شعر کوتاه سمیه یزدانی


،این یک شعر نیست
فقط خواستم بگویم 
وقتی منتظر تو هستم 
پیام تبلیغاتی واقعا خر است 

...مهلا تیموریان...

سمیه یزدانی


،از لبت آتش بریزد از رخت هم شیطنت...


آمدی تا روزه ام را کله گنجشکی کنی...؟!!

سمیه یزدانی


،سوزن بان پیری که نمی تواند نخ را رد کند از سوزنی ؛

قطار را چرا !     


سمیه یزدانی

سمیه یزدانی


،دست و دلباز ترین شاعر این منطقه ام 

آنقَدَر واژه به پای تو بریزم...که نگو...!! 

محمدرضا نظری

سمیه یزدانی


،سحر خیز شدن مردم علتش رمضان نیست.!؟

تو موهایت را کوتاه کردی.....

سمیه یزدانی

سمیه یزدانی



، به اشتباه ثبت نام کردم

   مَسکنِ مهر فقط خانه ی توست بانو...

  
        سمیه یزدانی

سمیه یزدانی



، به اشتباه ثبت نام کردم

   مَسکنِ مهر فقط خانه ی توست بانو...

  
        سمیه یزدانی

سمیه یزدانی



،خانه را بغضم شبیه خانه ی ارواح کرد


مادرم آمد تو را نفرین کند،نگذاشتم



مرتضی جهانگیری

سمیه یزدانی

تقصیر خودم نیست اگر داغ و کبودم...
حرف تو که آید به میان ، سخت حسودم…

،تقصیر تو هم هست که با طرز نگاهت،
آرام خزیدی به تن و تارم و پودم...

می خواستم از جاذبه ات فاصله گیرم،
اما نشد و عشق تو سر زد به وجودم…

ای کاش فقط سر زده بود ...آمد و ماند و
در گیر خودش کرد ...من و بود و نبودم…

تکثیر شدی در همه ی ثانیه هایم
در خوابم و در اشکم و در ذکرو سجودم …

آنقدر که جز چهره ی تو هیچ ندیدم…
آنقدر که جز وصف تو چیزی نسرودم…

.