شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فرزاد مشهدی

مرا انداخت پشت گوش پشت پیچ موهایش


 مگر عاشق کُشان دارند از این تبعید بالاتر 



زهرا ازادی نیا

منتظر باش که یک روز تو عاشق بشوی 


هر چه با خلق کنی ، زود سرت می آید ! 


زهرا آزادی نیا 

هاتف حضرتی

این شعرها دگر کفاف دلم را نمی دهد 


من بعد از این به جای شعر ، فقط گریه میکنم !


هاتف حضرتی

میلاد مهاد

چنان از خویش بیزارم که بعد از مردنم ، منکر 


به جای گرز اتشبار با آیینه می آید


میلاد مهاد

فاضل نظری

تن من قایق لنگر زده در طوفان است 


خودم اینجا ، دل من پیش تو سرگردان است ...


فاضل نظر

سیمین بهبهانی

ان دیده که با مهر به سویم نگران بود 


دیدم که نهانی نظرش با دگران بود 


سیمین بهبهانی

رسول عسگری

شده شب تا به سحر یاد کسی باشی و لیک 


او در آغوش کسی خواب و تو هم پیر شوی 


رسول عسگری

زهرا شاکری

تو نباشی من از این غصه و غم لبریزم 


مثل دیوار ترک خورده فرو میریزم 


زهرا شاکری