شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

شاهین پور علی اکبر

باران بزند بر تن شهری که نباشی 


پاییز تر از این شب دلگیر مگر هست ؟


شاهین پور علی اکبر

ظهیر مومنی

حدود ساعت باران به وقت شرعی شعر

نشسته ام که دو رکعت غزل به جا آرم 


بدون علم عروض و بدون آرایه 

چقدز ساده نوشتم که دوستت دارم ...


ظهیر مومنی 

حسین کرمی

نترسی از صدای رعد و برق و بارش باران !!؟


که جز من صد هزاران نوح  ،بلاگردان خود داری...


حسین کرمی

علی ارحامی

نگاهم کرد و لرزیدم 

خجالت میکشم از او 


بگویید عاشقت گفته 

نگاه محشری داری 


علی ارحامی

سید ابوطالب موسوی

شرح حال من دلتنگ شبی نه ،


          همه شب بیداریست ...


  سید ابوطالب موسوی

میلاد عرفان پور

فرشی ز دل شکسته انداخته ام 


آهسته بیا، شیشه به پایت نرود ...


میلاد عرفان پور

من به مردی وفا نمودم و او 

پشت پا زد به عشق و امیدم 


هر چه دادم به او حلالش باد 

غیر از ان دل که مفت بخشیدم ...



حافظ

آن دم که با تو باشم یک سال هست روزی 


وان دم که بی تو باشم یک لحظه هست سالی


حافظ

مهران قدیری

روز محشر به خدا خواهم گفت ...!؟


آنکه از من تو گرفتی ، همه ی جانم بود ...


مهران قدیری