شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهرداد تکلو

ساعتم تنظیم می گردد به وقت کربلا 


هم جدیدا ، هم قدیما ، دوستت دارم حسین


مهرداد تکلو 

فاضل نظری

زندگی در برزخ وصل 

و جدایی ساده نیست


کاش قدری پیش از این

 یا بعد از آن می زیستم!!


فاضل نظری



‌‌

رتبه‌ی افتادگی را خوش به بالا برده‌ایم


سایه بر بالای خود می‌افکنَد دیوار ما...!


فیاض لاهیجی

مهدی خدا پرست

فِتنہ آݧ نیسٺ ڪہ

          جان از دِلِ شیدا ببَرد



  هَـَـَر ڪه بنشیند واز دِل

         نرود فتنہ ڪَــر است...!!



مهدی خدا پرست 

محمد عسکری

خواستم وصف دو چشمان تو را بنویسم


مدتی شد که نفهمیدم و شاعر شده ام


محمد عسکری 

رسول ادهمی

دست مرا

محکم بگیر و ول نکن!

من از بلندی روزهای بی‌تو می‌ترسم.


رسول ادهمی



امیر خسرو دهلوی

بر خــــاطرِ من


جمــــله فرامــــوش و 


تو یــادی...


امیرخسرو دهلوی

هوشنگ ابتهاج

چه مغرورم...!

ولی آنقدر زنجیرم به احساسم


که تا رد می شوی 

کج می‌کنم سمتِ تو راهم را...


هوشنگ ابتهاج

ایرج زبردست

با بار غمی که روی دوشم مانده ست


بر کوه اگر تکیه کنم می ریزد.


ایرج زبر دست