شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب


عزیزم! با قسم خوردن، اگر، چیزی عوض میشد...

هزاران بار میگفتم: به قرآن، دوستت دارم


تصوّر هم نکن شاید فراموشت کنم، روزی

خیالت  تخت باشد که، فراوان دوستت دارم



فرشید زاهدی

ز غمت هرچه نوشتیم، مرکّب پس داد


جوهر و آه من و اشکِ قلم ریخت به‌هم


فرشید زاهدی

‏از دلم دور شدی فکر تو آمد به سرم...


خواب می‌بینمت از خواب نباید بپرم

بگو چه چاره کنم ؟

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فاضل نظری

یک دم ز بی‌وفایی عالم غمت مباد


یک عمر عاشقی کن و یک دم غمت مباد


فاضل نظری

محمد سهرابی

خواستم شرح کنم با تو دل خونین را

جگرم در دهن آمد که مرا نیز بگو

محمد سهرابی

سید تقی سیدی

‏‎قسم به روح لطیفت به روح حساست

مسافرم که نباشم یوسوس الناست


سید تقی سیدی

شاه بیت

‏ظلم دیدیم از شما؟ هیهات!

جور دیدیم از شما؟ ابداً


عدل دیدیم از شما؟ یک‌عمر!

خونمان را مکیده‌اید؟ عُمراً!

مهرداد تکلو

زیباترین لحظه های زندگی ام بود ..!!؟


نامم که می شد روی لب های شما جاری 


مهرداد تکلو