شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

جواد منفرد

،عقل یا احساس،حق با کیست؟!من هم مانده ام

در خودم هم شاکى ام هم متهم این روزها


جواد_منفرد

رسول مختاری

،برایت بی الف خواهم فقط "فردای بهتر" را

تو اما آرزو کردی "جهانم" بی الف باشد!!


رسول مختاری پور

سجاد سامانی

،پرواز با رقیب اگر فرصتی گذاشت

روزی به آشیانه ی من هم سری بزن

سجاد سامانی

سعدی

،آمدمت که بنگرم باز نظر به خود کنم...

سیر نمی‌شود نظر بس که لطیف منظری! 

سعدی

یغما گلرویی

،خوب ها 
دوست داشتنی اند
مثل تو.....

یغما گلرویی

محمد شریف

،با تو در برف ... مهم نیست خیابان باشد

یا جنون باشد و یک عمر بیابان باشد. .

محمد شریف

محسن شیر مهدیه

،طبیب شهر تو تجویز کرده گریه کنم
برای مرد قوی حیف، گریه ننگین است

محسن شیرمهدیه

سجاد سامانی

،عاشقت بودم و این را به هزاران ترفند 

سعى کردم که بفهمانم و فهمیده نشد 

سجادسامانی

کلیم کاشانی

،تا چشم تو دیدیم ، ز دل دست کشیدم

ما طاقت تیمار دو بیمار نداریم

کلیم کاشانی