شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهرداد تکلو

.

هر چه میخواهد دل تنگت بپرس !!

هر چه میخواهد دل تنگت بگو !!


لطفا ادرس وبلاگ  یا ایمیل خودتون و ننویسید 

برای ثبت نظر احتیاج به نوشتن ایمیل و ادرس وب نیست.

فرشید زاهدی

شاید که باور کردنش هم سخت باشد


امشب دعا کردم که او خوشبخت باشد ...


فرشید زاهدی

تک بیت های ناب

شب اخر به او گفتم : ( که بی شک بی تو خواهم مرد )

خجالت دارم از رویش که بی او زندگی کردم ...


محمد حسین فواد 


گفته بودم ، که از عشق تو من خواهم مُرد 

چون نمردم  هستم ، پیش چشمان تو شرمنده هنوز 


حمید مصدق 


شرمنده ام که بی تو نفس می کشم هنوز

تا زنده ام‌ بس است همین شرمساری ام


مهرداد تکلو 


ای که همه نگاهِ من،خورده گره به روی تو

تا نرود نفس زِ تن، پانکشم زِ کوى تو


حسین منزوی 

تک بیت های ناب

با رقیبان تو نشستی و به من طعنه زدند:


از وفاداری ان دلبر زیبا چه خبر ؟؟

فرشید زاهدی

شده یادش وسط روز ، میان خوشی ات دل ببرد ؟

یادش امد وسط روز ، میان خوشی ام کشت مرا ...

فرشید زاهدی

درد من  ارام جان دیگران است 

خوش به حال دیگران ...

تک بیت های ناب

در قضاوت همه حق را به تو دادند ولی

نکته اینجاست که من راز نگه دارترم

رضا اصلانی

تن رعشه گرفتیم که با غیر نشسته

از غیرتمان بود نوشتند حسودیم

رضا اصلانی 

فروغ فرخزاد

رفته است و 

مهرش از دلم نمیرود 

ای ستاره ها چه شد 

که او مرا نخواست ...


فروغ فرخزاد