شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

صمیمه صمیمی

"ناز مریم"را تو خواندی عاقبت عاشق شدم

" قل هو الله و احد" گو تا که اسلام آورم!

صمیمه صمیمی

محسن شاکری


،انقلاب قلبِ من محتاج شورش های توست 

چون مصدق باش تا عشقم به تو ملی شود 
 
#محسن_شاکری

مهرداد تکلو


،خدا رحمت کند او را همیشه جد من میگفت 


خوشی برا دودمان ما بدان هرگز نمی آمد

مهرداد تکلو

صمیمه صمیمی


،گفتی دگری دارم و از من تو گذر کن

ولله که من کشته این عشق مشاعم!

صمیمه صمیمی

صمیمه صمیمی


،گفتی دگری دارم و از من تو گذر کن

ولله که من کشته این عشق مشاعم!

صمیمه صمیمی

مهرداد تکلو

،این آرزوی امشب من در رغائب بود


باشد کنار من ، ولی این از عجائب بود 


مهرداد تکلو

هاتف اصفهانی


،ناامید است ز درمان دو بیمار طبیب 


چشم بیمار کسی و 

دل بیمار کسی ...

"هاتف اصفهانی"

حسین منزوی


،من و تو آن دو خطیم ... آری! موازیان به ناچاری !

که هر دو باورمان ز آغاز
به یکدگر ن________ رسیدن بود ... 

"حسین منزوی

صائب تبریزی

،بُوَد مصاف تو ای چرخ با شکسته دلان

همیشه شیر تو آهوی لَنگ می گیرد ... !

"صائب"