شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

ای جان ففدای تو چشمان سیاهت

،ای جان َفَفدای تو و چشمان سیاهت...!!

لکنت به زبان آمد از آن طرز نگاهت

#مهرداد_تکلو

@shah_beyyt

مهرداد تکلو

،خدا به مِیِّتِ عاشق ، شهید می گوید

که داغ عشق ، جهادی کمر شکن دارد...

#سعید_عبدی

@shah_beyyt

تک بیت های ناب

،هرکه آمد،ضربه ای بر من زد و ازمن گذشت

من، شباهت هایِ درد آلود با "در" داشتم!

#مژگان_عباسلو

@shah_beyyt

تک بیت

،موی شمشیری و ابروی کمانی شرط نیست

رازِ غارت کردن این هند، نادر بودن است....


#علی_اصغر_صالحی

@shah_beyyt

ترسم که تو را چشم زنند عالم و ادم

،تقصیر از تو بوده اگر عاشقت شدم

فرقی میان جرم بت و بت پرست نیست....


#فرخ_حاج_علی

@shah_beyyt

،برای بردن ایمان من لبخند هم کافی ست

همین یک شعله آتش می زند انبار کاهم را....


#محمد_قادری

@shah_beyyt

تک بیت

،خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز 

کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت 

#حافظ
@shah_beyyt

تک بیت ناب

،در شیوه ی معشوقی، هرچند که استادی 

از حال ِ من آموزد، زلف ِ تو پریشانی

#بابافغان_شیرازی


@shah_beyyt

تک بیت

،امشب، عوض تخت،در این گوشه ی قالی...

هم خواب خیالت شده ام جای تو خالی!

 #غلامرضا_طریقی

@shah_beyyt