شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

ای همه جا هیچ

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امام حسن

تمام زندگی من فدای مردی که 

تمام زندگی اش را سه بار میبخشد 


به این دلیل غلام حسن خودش اقاست

که گل همیشه به خار اعتبار میبخشد

امام حسن

صد و هجده دفعه گفتم الهی به حسن 


پاسخ امد که فقط یک حسنش کافی بود

امام حسن

عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

رمضان تازه از امشب رمضان خواهد شد


خبر آمدنش بین گداها پیچید

همه گفتند فراوانی نان خواهد شد

مولانا

گفتمش در دل و جانی تو بگو من چه کنم 


گفت نبض ضربانی تو بگو من چه کنم؟


مولانا


سعدی

یار آن بود که صبر کند بر جفای یار

ترک رضای خویش کند در رضای یار


گر بر وجود عاشق صادق نهند تیغ

بیند خطای خویش و نبیند خطای یار


سعدی 


امام حسن

برسانید به مسکین خبر شادی را 


اندکی مانده کریم دیده گشاید به جهان

سلیم تهرانی


زاهدان به که نباشند دعاگوی کسی

از لب اهل ریا، فاتحه تکبیر فناست.



سلیم_تهرانی

علی اکبر لطیفیان


باشد به التماس زلیخا محل نده ....

پس لااقل بگو که چه خاکی به سر کند ؟!


علی‌اکبر_لطیفیان