شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

غزل


،اگرچه دیدنت خیلی برایم دردسر دارد
 نمی خواهم نیایی چون دلم میل خطر دارد

 
،توشاعر نیستی امّا دقیق و خوب می دانی
محال است انکه یک شاعر ز عشقش دست بر دارد


،دلم می خواهدت امّا چه باید کرد؟
یک دختر نمی گوید که چشمانم شما را در نظر دارد

 
،چرا شاید؟بگو حتماً!غرور ترد من خیلی
تنفّر دارد از حرفی که اماّ و اگر دارد


، چه سعی باطلی دارم نگاهم را بپوشانم
تمام شهر از من،از تو،از عشقم خبر دارد

 
،غم چشمان تو روزی دلم را آب خواهد کرد
درست است آنکه بامش بیش، برف بیشتر دارد


،به دریا می زنم دل را،می آیم،توبه نه!هرگز!
اگر چه دیدنت خیلی برایم دردسر دارد...

 

روشنک ارتیاعی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد