شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

غزل مهرداد تکلو


،چقدر خسته ام از کارهای اجبــاری 
چقدر خسته ام از روزهای تــکراری


،بیا به مدت یک ماه، پُخت و پَز نکنیم!
چقدر روزه بگیرم به شوق افطاری؟


،چقدر ناله ی الغوث بودنت عشق است 
تویی عبادتِ شیرین خواب و بیداری!


،بدون گوشی و لپ تاپ در کنارم باش
و بی خیال پروژه وَ حقِ همکاری!


و من به مدت یک ماه می شوم شیرین
برای دیدن فرهاد و شوق حَفاری


شعاع بودن من را بگیر و رسمم کن
مرا، جناب مهندس! به رقص پرگاری


بخوان "الهه ی ناز" و "تو ای پری..." با من
،من از ترانه، تو از اشتیـاق سـرشاری


دوباره آتش عشقی که می کشد شعله
دوباره خطبه ی عقدی که می شود جاری


و من عروس عجولی که دفعـه ی اول
بدون چیدن گل، داد می زنم آر.......ی!


پروانه بهزادی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد