شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو
شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شعر کوتاه،تک بیت، مهرداد تکلو

شاه بیت های ناب

مهرداد تکلو

.

هر چه میخواهد دل تنگت بپرس !!

هر چه میخواهد دل تنگت بگو !!


لطفا ادرس وبلاگ  یا ایمیل خودتون و ننویسید 

برای ثبت نظر احتیاج به نوشتن ایمیل و ادرس وب نیست.

نظرات 15 + ارسال نظر
شاهدخت مومنی جمعه 23 مهر 1400 ساعت 21:12

سلام
چندتا شعر ارسال کردم براتون اگه امکانش هست پستش کنید.
حتی ایمیل هم کردم براتون ولی جواب ندادید . خیلی مهم هست برام. لطفا

با عرض معذرت یکم ایراد وزنی داشتن اون شعرهای ارسالیتون . ایرادش و برطرف کنید . حتما حتما پست میشه با نام خودتون

Fifi جمعه 23 مهر 1400 ساعت 21:07

Chera pm mano j nmdi

متوجه نشدم ؟

دنیا سعادت جمعه 23 مهر 1400 ساعت 19:53

یه سوال
شاعرها هزارتا معشوقه دارن .
شما چندتا دارید

هزارتااااااااااا؟؟ چی بگم والا، من نه شاعر هستم نه اطلاعی دارم. من یدونه دارم خوبشو دارم

آرزو جمعه 23 مهر 1400 ساعت 17:35

چقدر کم پیدا هستید.
انفاقی افتاده براتون

یکم سرم شلوغ بود.

علی شمس جمعه 23 مهر 1400 ساعت 11:05

سلام
ببخشید تو اینستاگرام هم پیج شعر دارید

سلام .
نه. بجز اینجا پیج یا وبلاگ دیگه ای ندارم

دانیال محمدی جمعه 23 مهر 1400 ساعت 03:46

دست مریزاد به این سلیقتون

اگه امکانش هست غزل بیشتر بذارید .

بازم ممنونم از وب خوبتون

نظر لطف شماست .
چشم حتما

فضول جمعه 23 مهر 1400 ساعت 02:39

من اووووومدمممممم
یعنی پر و پا قرص ترین خوننده وبلاگت منم بخاطر همین یه وبلاگ هست بیا اونجا تو مشاعره شرکت کن. و جایزش هم من برمیدارم چون من دعوتت کردمو هزینه شرکت تو مسابقه رو من پرداخت کردم.
دوم اینکه چرا جواب پیام هارو نمیدی و نظرهارو بستی.
سوم اینکه
کجا غیب میشی یهو و هیچ پستی نمیذاری
چهارم اینکه
چندتا پیج اینستاگرام هست اگه تلخت نمیشه اینجا سنجاق کن کاربرات عضو بشن.
فعلا همینا.

سلام.
متاسفانه وقتشو ندارم بیام تو مشاعره شرکت کنم.
گاهی اوقات انقدر سرم شلوغ میشه که به کل فراموش میکنم اینجا رو .
تبلیغ پیجی رو نمیذارم . خیلی ها این درخواست و داشتن . اگه برا شمارو بذارم باید برا اوناهم بذارم

مینا یزدی جمعه 23 مهر 1400 ساعت 02:32

ممنون از لطفتون . امیدوارم شعرهام مورد پسند قرار بگیرند

خواهش میکنم.
شعری ارسال نشده هنوز. تو قسمت نظرها شعرتون بذارید. مطمئن باشید خونده میشه نظرهاتون. فقط نمایش داده نمیشه.

لادن جمعه 23 مهر 1400 ساعت 02:05

سلام
اول اینکه چرا پیام هارو جواب نمیدید؟
چرا نظرهارو نمایش نمیدید؟
ساکن کدوم شهر هستید. مجرد . متاهل . چندسالتون هست.
فعلا دلم تنگم همینارو میپرسه

سلام
تو قسمت پروفایل جواب تمام این سوالاتون هست.
متاسفانه ایمیل چک نمیکنم

نوشین جمعه 23 مهر 1400 ساعت 01:07

سلام
یه انتقاد
هربار که وبلاگ شمارو میخونم داغ دلم تازه میشه و احمق بودن خودم میاد جلو چشمم.
و تمام گذشتم مثل یه فیلم میگذره از جلو چشمم. اوایل با خوندن پست های شما و انتخاب شعراتون اروم میشدم ، ولی یکم که گذشت بدتر شدم . اخه مگه ادم میتونه کسیو که بهش خیانت کرده رو ببخشه ، مطمئن هستم دوباره و دوباره خیانت میکنه. موندم این شاعرها توهم چیو دارن . لطفا چندتا شعرم از هرزگی ادمها بزارید که هر روز یه نقاب به صورتشون میذارن.

سلام ممنون از لطف شما.
اگه حالتون و بد میکنه خب نخونید.
مطلب دوم هم شما نبخشید طرفتونو. هرکسی یه نظری داره. هزاران نفر مثل شما نمیبخشن و هزاران نفر دیگه میبخشن.
در مورد شعر هم اگه چیزی خوندم یا دوستان ارسال کردن حتما پست میکنم .

مبینا یزدی جمعه 23 مهر 1400 ساعت 00:37

سلام شبتون بخیر .
واقعا سایت قشنگی دارید. چندین بار پیام دادم ولی پاسخگو نبودید.

اگه بخوام بعضی از اشعارم تو سایت شما قرار بگیره باید هزینه ای پرداخت کنم. هزینه ی هر پست چقدر میشه . ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام شب شما هم بخیر. ممنون از لطف شما.
نه هزینه ای نداره . شعرتون ارسال کنید انشاالله دوستان پسند میکنن ( ازنظر قوائد و اصول شعر ) و با نام خودتون پستش میکنن.

دنیای تو♥️ جمعه 23 مهر 1400 ساعت 00:00

سلام
چه سایت بینظیری درست کردید.
روزانه یکی دوساعت وقت میزارم برا خوندنش. شاید تا حالا پنج بار کل سایت شمارو خوندم .

اما سوال
احساس میکنم این شعرها مخاطب خاصی داره ؟
درست حدس میزنم

ممنون از لطف شما .
نه مخاطب خاصی نداره

غریبه پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 23:38

اون پست های رمز دار چیه ؟
چی نوشتی ؟

چیز خاصی نیست

برزگر پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 23:20

اینهمه شعر رو از کجا میارییییدددددد.

راضی باش همه رو کپی میکنم

خوشحالم که به دردتون خورده .
خیالت راحت راضی ام .

محسن سعادت پنج‌شنبه 22 مهر 1400 ساعت 23:04

وبلاگ فوق العاده ای دارید
میشه شعر سپید و هایکو هم قرار بدید

ممنون از لطف شما.
به شخصه علاقه ای ندارم به هایکو. ولی چندتایی هست تو وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد